VW High Up! test autofanspot.pl zakup fotoDzisiaj testowaliśmy najmniejsze dziecko Volkswagena – model High Up! 1.0 75KM.  Samochód mały na zewnątrz, a Wielki w wewnątrz. Ale zacznijmy od początku…

Gabaryty…

VW High Up! test autofanspot.pl Poznań fotoNiespełna  3.6 metra długości oferuje bardzo dużą przestrzeń wewnątrz pojazdu dla dwojga dorosłych osób oraz sporego bagażu – tygodniowe zakupy z hipermarketu mieszczą się bez większych problemów. Po takiej wielkości autku miejskim nie spodziewajmy się, że zmieścimy do niego tyle co do Passata czy chociażby Golfa, ale jest całkiem nieźle.  Podróże z pełnym kompletem pasażerów odradzamy, chyba że chcemy tylko podwieźć znajomych do kina. Wracając do komfortu jaki  Up! oferuje dwóm osobom podróżującym z przodu,  jest on zaskakująco wysoki. Auto jest dobrze wyciszone, widoczność jest bezproblemowa – poza zagłówkami przednich foteli, które ograniczają pole widzenia przez boczną tylną szybę, gdy fotel pasażera jest odsunięty do tyłu w skrajnej pozycji.  Z miejsca kierowcy można odnieść wrażenie, że siedzimy w dużo większym aucie niż jest ono w rzeczywistości (znamy kierowcę, który twierdzi, że przy 200 cm wzrostu  za kierownicą  Up! ma więcej miejsca na nogi niż w większym Polo).

Wyposażenie…

VW High Up! test autofanspot.pl kierownica fotoTestowany egzemplarz High Up!’a jak na najwyższą wersję przystało wyposażony był naprawdę bogato: Pakiet Cool&Sound, Maps&More,  Sound Plus, pakiet sportowy – co w efekcie daje sporą liczbę dodatków, które w większości są sensowne i nie można ich zaliczyć do grona niepotrzebnych gadżetów. W dzisiejszych czasach większość osób przy zakupie samochodu pyta o takie elementy wyposażenia jak podgrzewane fotele, nawigację satelitarną, komputer pokładowy, czujniki parkowania, klimatyzację, system audio czy nawet aluminiowe obręcze kół. Ten maluch posiadał wszystkie wcześniej wspomniane dodatki, a nawet więcej. Ich obsługi to jest  intuicyjna i łatwa, a jeśli ktoś wcześniej nie miał okazji jeździć Volkswagenem to po godzinnej przejażdżce bez problemu się odnajdzie. Polecamy zakup pakietu z nawigacją gdyż jest ona nie tylko pomocna w szukaniu drogi ale również umożliwia obsługę telefonu poprzez bluetooth, zawiera komputer pokładowy oraz zestaw do podłączenia Ipoda, Iphona itp.  Up! posiada w standardzie wszystkie niezbędne systemy bezpieczeństwa ABS, ESP, komplet poduszek powietrznych, możliwość zamówienia dużego, otwieranego, panoramicznego dachu, zawieszenia sportowego, pełną regulację foteli  i … wiele więcej.

Napęd, zawieszenie, koła…

VW High Up! test autofanspot.pl tył fotoUp!, którym jeździliśmy wyposażony był w najmocniejszą obecnie jednostkę napędową. 75 koni mechanicznych w tej wielkości aucie miejskim według nas jest w zupełności wystarczające. Podróżując natomiast autostradą z prędkością 150 km/h (oczywiście za granicą) w małym Volkswagenie jest cicho ale mocy już zaczyna brakować. Musimy decydować z wyprzedzeniem co planujemy w niedalekiej przyszłości – wyprzedanie przy wykorzystaniu całej mocy wiąże się bowiem z ograniczeniami. W przypadku gdy przyjmiemy, że naszą prędkością będzie zakres 120 – 140 km/h możemy czuć się zupełnie zrelaksowani. Samochód dzięki zastosowaniu sportowego zawieszenia – obniżonego o 15 mm, oraz 16 calowym obręczom kół z niskim profilem opon –  daje poczucie pewnego prowadzenia zarówno na prostej jak i na zakrętach (budzi skojarzenia z jazdą gokartem), do których również w dużej mierze przyczynia się bezpośredni układ kierowniczy. W przypadku jazdy miejskiej – zapewne większość dystansu będzie pokonywał w centrach miast – mimo zastosowania niższych sprężyn i większych felg, auto zapewnia całkiem poprawne wybieranie nierówności.

Opinia…

W naszej ocenie Up! jest wart uwagi. Daje on bowiem poczucie solidności oraz dojrzałości. W żadnym wypadku nie namawiamy do zakupu auta „super” jak testowane przez nas wyposażonego, które notabene kosztuje ponad pięćdziesiąt tysięcy złotych (można już kupić za podobną kwotę Golfa), ale polecamy jazdę testową i ocenę tego czy za około 35 tyś złotych (Up! 1.0 60KM z klimatyzacją) nie otrzymamy sensownej alternatywy dla włoskiej czy francuskiej konkurencji, która przy odsprzedaży kilkuletniego auta nie zaoferuje nam tego co Volkswagen.

VW High Up! test autofanspot.pl zakup fotoVW High Up! test autofanspot.pl fotoVW High Up! test autofanspot.pl felgi fotoVW High Up! test autofanspot.pl dealer fotoVW High Up! test autofanspot.pl Poznań fotoVW High Up! test autofanspot.pl tył fotoVW High Up! test autofanspot.pl opinie fotoVW High Up! test autofanspot.pl kokpit fotoVW High Up! test autofanspot.pl kierownica fotoVW High Up! test autofanspot.pl tapicerka fotoVW High Up! test autofanspot.pl zegary foto

 
Grudzień 2017
P W Ś C P S N
« sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Polecamy
Polecamy

Oryginalne felgi aluminiowe Syenit VW Polo

Zestaw kosmetyków Audi

Statystyki
Wizyt dzisiaj : 17
Wizyt wczoraj : 23
Wizyty w m-cu : 252
Wizyt w roku : 4472
Łącznie wizyt : 20814
Teraz Online : 1