Hyundai Mago Piła – najlepszy dealer w Europie !!!
Hyundai dynamicznie zdobywa Europejski rynek nie tylko poprzez ewolucję techniczną i jakościową oferowanych produktów lecz także, a może przede wszystkim poprzez ukierunkowanie na najwyższe standardy obsługi klienta. Polityka pro-kliencka zauważalna jest już na etapie strategii marketingowej koncernu. W ostatnich latach Hyundai widoczny jest jako główny sponsor globalnych wydarzeń kulturalno-sportowych dzięki czemu zdobywa uznanie, budzi pozytywne emocje, a w oczach mas staje się alternatywą dla produktów największych graczy branży motoryzacyjnej. Wizję pełnej satysfakcji wciąż powiększającej się rzeszy klientów kierownictwo koncernu umiejętnie realizuje także poprzez narzucenie swoim przedstawicielom (dealerom) określonych najwyższych standardów obsługi klienta na etapach przed oraz posprzedażnych. Ocena stopnia spełniania standardów prowadzona jest poprzez kompleksową kontrolę pracy salonów sprzedaży oraz serwisów za pomocą instrumentów badawczych typu: wizyta „ukrytego klienta”, ankiety przeprowadzane pośród dotychczasowych klientów itp.
W celu zwiększenia motywacji firm związanych z Hyundai do utrzymywania najwyższej jakości w kontaktach z klientami koncern już po raz drugi przeprowadził wśród swoich ponad 2000 europejskich dealerów konkurs „Hyundai Customer Satisfaction Excellence Award – Europejska Nagroda Jakości Hyundai”, którego zwieńczeniem była uroczysta gala w Barcelonie na którą zostało zaproszonych 63 przedstawicieli salonów Hyundai w których poziom satysfakcji klienta osiągnął najwyższy poziom, a najlepsi z nich otrzymali dyplomy i nagrody finansowe.
Warto zaznaczyć, że pośród 9 nagrodzonych dealerów, aż 3 to przedstawiciele Polskiej sieci dealerskiej marki Hyundai, a ponadto główną i najcenniejszą nagrodę – zwycięstwo w kategorii ”Całościowa satysfakcja klienta” oraz tytuł „Najlepszego Dealera w Europie” zdobyła firma MPT Mago Piła .
W pozostałych kategoriach 2 miejsce w kategorii „Serwis” zdobyła firma Intercar Busko Zdrój, natomiast 3 miejsce w kategorii „Sprzedaż” przypadło firmie Ewa Szpot ze Swarzędza.
Laureatom oraz zwycięzcy Gratulujemy!
Przekazujemy także naszą nagrodę w postaci publikacji danych kontaktowych do przedstawiciela salonu świadczącego najwyższe standardy jakości obsługi w Europie !!!
Jeśli interesujecie się marką Hyundai, planujecie zakup lub szukacie informacji dotyczącej serwisu – dzwońcie lepszej obsługi na starym kontynencie nie znajdziecie
Hyundai Mago
ul. Krzywa 11,
64-920 Piła
Łukasz Teszka
Kierownik Działu Sprzedaży
Tel. 666-949-245
lukasz.teszka@mago.net.pl